2. aug. 2016

ENDELIG FERDIG!!

Det har tatt evigheter før dette endelig ble et fullverdig teppe. Sommerteppe. Tror det er for 5 år siden min mor heklet disse fargerike rutene. Jeg hadde ønsket meg et slikt til sommerverandaen min. Dårlig gjort av meg å ikke gjøre det ferdig fra starten av Rutene er heklet sammen på baksiden, og i dag festet jeg endelig de siste trådene. Takk til mammean min for alle de flotte rutene, endelig kan de pynte opp som fortjent.




Ønsker alle en fortsatt god sommer ;)

6 kommentarer:

Janet sa...

Nydelig teppe! Passer pefekt på verandaen :)

Birthe Marie sa...

Et fantastisk teppe! Blir glad av å se alle de flotte fargene. :-)

Rita sa...

Det var et herlig teppe, godt du gjorde det ferdig :)

Kerstin sa...

Irre schön!
Liebe Grüße
Kerstin

Kerstin sa...

Irre schön!
Liebe Grüße
Kerstin

Gudrun sa...

Så underbart täcke! Du måste vara riktigt nöjd nu.
Hälsningar Gudrun